Tredje gången gilt!?

Som ni vet så försökte jag skapa en blogg förra månaden (eller kanske 2 sedan), men det gick inte så bra för mig. För att jag kom sedan inte in på den. Så tänkte göra ett nytt försök nu.
Man brukar väl säga tredje gången gilt.

I alla fall så tänkte jag att det kan vara kul för er alla där hemma att läsa om vad jag sysslar med, för jag vill veta allt vad ni gör!

Tänkte inte uppdetera er om allt, men för er som inte vet eller är intreserade så befinner jag mig nu på Lanzarote. Här har jag dock bara en vecka kvar sedan lämnar jag denna Ö för en annan, nämligen Rhodos.
Där ska jag arbete som Guide på ett Blue Village hotell. Jag glädjer mig jätte mycket. Blue Village
hotell kanske inte säger er så mycket, men är det största familjehotell konceptet som Fritidsresor har.
Det ska verkligen bli jätte kul. Och ännu bättre är kanske att det bara är timmes båtfärd till kära Annie Larsson som kommer att arbeta i Marmaris(Turkiet).

Men den här sitsta veckan ska spendera med att packa, shoppa lite, färga håret och umgås med min kära vän,granne och kollega Pernille. Vi hade för överigt Bartömmning i min lägenhet i torsdags kväll. Jätte kul, bilder /videos kommer. Men det var mindre kul igår, för då var jag inte människa på hela dagen.
Men det var det värt!!

Ikväll ska vi åka till Playa Blanca och hälsa på Blanca teamet. Men det blir att vara Chafför för min del.
Men nu ska jag verkligen försöka bli bra på det här.
Det är mitt "nya säsongs mål", skriva blogg!!!!

Jag hoppas att alla ni där hemma har det toppen!
Och att ni får en bra påskafton!=)
Saknar er!<3

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Tina

Jiha, tredje gången gillt kommer gå jätte bra. Det ska bli ett sant nöje att följa dig nu :) Så håll i. Längtar efter dig här hemma!

2010-04-04 @ 12:11:01
URL: http://tinalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen att din blogg fungerar nu! Kul att läsa om hur du har det! =)

Hoppas att du har haft en bra Påsk? :)



Kramar

2010-04-04 @ 12:27:56
URL: http://ciissib.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt Sofia, Ska bli kul och läsa vad du pysslar med :))

2010-04-04 @ 13:12:34
URL: http://saraclefjordl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0