RHODOS

Jag och det här med bloggande, vi fungerar tydligen inte tillsammans.
Men tänkte i alla fall berätta lite om vad som har hänt den sista tiden.
Jag har bytt destination från en Ö till en annan. Så befinner mig nu på Rhodos. Och jag gillart!=)
Trivs jätte bra här. Bra team, bra jobb, ok boende. Så med andra ord jag trivs som fisken i vattnet.

Men det blev en lite annorluna start på säsongen, tack vare vår kära vulkan på Island.
Blev att åka till Athen för min del, och sedan vidare med båt till Italen med 720 gäster,
för att sedan åka vidare med buss hem till Sverige. Det var en väldigt jobbig,rolig, intressant och
framförallt lärorik resa. Men vi fick hem alla gäster och de felsta var faktist nöjda.

Sen fick jag ju några dagar hemma, och de var nog det bästa med resan.
Jag saknar er!

Men jag har nu varit här i en vecka. Och allt känns jätte bra.

Ska ta lite bilder och lägga upp dem sen, och framförallt jag lovar, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här!!

Men jag har det bra! Jag hoppas att alla ni där hemma också har det bra!=)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Underbart att hora att du trivs!

Vi ses ju snart!

Jag har det toppen har i det stora applet!

Ma bast<3

2010-05-06 @ 01:39:57
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja se till att komma igång med bloggandet nu ;)

Och gärna bilder med så sara och jag kan kika lite på vad vi kommer att få se på semestern :)

Skönt att höra att du trivs iallafall vännen <3



kramar

2010-05-06 @ 18:22:52
URL: http://ciissib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0